Szakdolgozat kicsit másképp

Ajánld az oldalamat másoknak is. Kattints a megosztás gombra.
Share

szakdolgozat kötés katiötletek– Kedvenc tanárunknak mit adjunk?

– Mit szeret, mennyire ismered?

Válasz:

Azt tudjuk, hogy nagyon szeretjük, azt tudjuk, hogy valami személyeset szeretnénk adni, de nincs több ötletünk.

Nincs rá értelmes magyarázat, hogy honnan jönnek ilyenkor az ötletek, de a megoldás 100%-ig Katiötlet lett. 

Diák tennivaló:

  • Az osztály minden tagja töltse ki az űrlapot amit a zárt csoportba a facebookra belinkeltem
  • a kész Záródolgozatot csomagolják be és adják át kedvenc tanáruknakCIMG7398
  • szakdolgozat kötés  katiötletek

 

 

 

 

 

Katiötletek tennivaló:

  • Kitalálni egy űrlapot, melybe minden diák (egymás válaszait nem ismerve) beleírja a saját nevét, kedvenc dolgait, 1 pozitív és egy negatív dolgot az elmúlt 4 évről.
  • A küldött válaszok és a küldött tablókép alapján egy diák/oldal megszerkeszteni a “szakdolgozatot”
  • Kitalálni a borító aranyozás szövegét és a belív címlapját
  • Belíveket színesben kinyomtatni, és végül szakdolgozat formájúra bekötni.

A záródolgozat számomra fantasztikus élmény volt. Szerkesztés közben hol sírtam, hol nevettem, fantasztikus válaszok születtek. Tanár legyen a talpán, aki ennek olvasásakor nem zokogja végig és nem sajnálja hogy elballagott ez a fantasztikus osztály.

 

Árajánlatkérés/Érdeklődés

További tanári ajándék ötletek

Mit vegyél és mit NE vegyél tanáraidnak:)

 

Vigyázz!

 

Vannak elvárt ajándékok, kötelező ajándékok és vannak szívből jövő ajándékok. Egyik esetben sem lehet cél a megbántás. Az ajándék legyen korrekt vagy legyen személyes, fontos, hogy Te adod és ez Rólad sok mindent elárul majd.

 

2 thoughts on “Szakdolgozat kicsit másképp

Vélemény, hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

<