Weboldal/Webshop készítés

 

 

Kedves Látogató!

Megtisztelő, hogy érdeklődsz a tevékenységeim iránt.

Szabó Katalin egyéni vállalkozó vagyok, nyomdai előkészítés, könyvgyártás, online marketing a fő szakterületeim. Az online marketinghez kötődően 2012 óta készítek egyszerű, modern, költséghatékony weboldalakat és webshopokat és szakmai tanácsadással segítem azokat, akik maguk szeretnék a saját oldalaikat szerkeszteni.

Felhasználóként, saját tapasztalatom alapján segítelek. Nem fejlesztek egyedi oldalakat, nem programozó vagyok, hanem szerkesztő. 

Vállalkozóként gyakorlati gyors, egyszerű, hatékony segítséget nyújtok a hozzám fordulóknak.

Ajánlom a figyelmedbe a rövid ingyenes szakmai konzultációmat.

 

A szakmai segítségemmel

– magabiztosabban fogsz eligazodni a weboldal és webshop készítő felületeken

– megismered a kötelező elemeket, melyek kellenek a működtetéshez

- bátran kezeled a létrehozott oldalaiat.

 

Mottóm

"Csak figyelni kell és megtalálnak a fontos dolgok. Emberek akikkel találkoznom kell, feladatok, amiket el kell végeznem, helyszínek és időpontok a megfelelő pillanatban. Izgalmas és érdekes a világ!" Szabó Katalin

 

Hogyan indul a közös munka az ügyfeleimmel?

A Katiötletek Nyomdai és Marketing Ötletgyár vállalkozásomban az elsődleges kapcsolatfelvételi mód a kapcsolatfelvétel űrlapon történik vagy messenger üzenetben.

Minden esetben kezdeményezek egy rövid ingyenes telefonos konzultációt,
melyhez elküldöm az időpontfoglalóm linkjét. 

Fontosnak tartom, hogy felmérjem az igényeket és ennek megfelelően tudjak szolgáltatást ajánlani.

Lehetőség van arra, hogy már első alkalommal előzetes egyeztetés nélkül is foglalj hozzám időpontot az alábbi felületen. Itt a foglalási folyamatban röviden le tudod írni a kérdéseidet, így célirányosabb, hatékonyabb lesz az első beszélgetésünk.

 


Hogyan tudunk együtt dolgozni?

Több módon is kapcsolódhatunk egymáshoz.

Választhatod az utánkövető ingyenes mini programot

Ez nem más, mint a havonta egyszer ingyenes igényelhető 15 perces telefonos szakmai konzultáció, ami gyors kérdés-válasz lehetőséget biztosít az előre lefoglalt időben. Ezt minden ügyfél havonta 1x igényelheti.

 Mire elég 15 perc ingyenes szakmai tanácsadás? Nézzünk erre pár példát:

  • le tudjuk tesztelni olvasói szemmel egy-egy online felületedet és/vagy meglevő weboldaladat vagy webshopodat és tudok javaslatot tenni, hogy mit módosítsd ahhoz, hogy hatékonyabban működjön
  • canva képszerkesztő program alap használatát meg tudjuk nézni és rájössz ezután hogy jé, ez tényleg ilyen egyszerű, így könnyen készítesz vele bannereket és termékképeket a weboldaladhoz
  • általad használt grafikai programban tudlak segíteni, hogy ments olyan pdf-et, ami a nyomdai céloknak megfelel és letölthető pdf-nek is, ha van ilyen terméked
  • wordpress és unas weboldal és webáruház technikai kérdését tudom megválaszolni
  • ha még csak most tervezel weboldalt vagy webshopot indítani, át tudjuk beszélni a szempontokat, amit érdemes mérlegelned
  • ha egyedi termékötletet keresel, el tudlak halmozni és jó párral ennyi idő alatt, amivel indíthatod a webáruházad
  • meg tudom válaszolni a weboldal kezelés témában felmerült kérdésedet
  • meg tudom válaszolni a marketing témában felmerült kérdésedet, hiszen ez elengedhetetlen a jó weboldalhoz
  • stb.... 


Választhatod az óradíjas gyakorlati tanácsadást

Ezt akkor javaslom, ha van konkrét kérdésed és szeretnéd hogy arra együtt találjunk megoldást. Ezek egyfajta mini projektek. 

Mire elég a 60 perces szolgáltatásom? Nézzünk erre pár példát:

  • valós időben elindítjuk az unas alapú webáruházad vagy weboldalad, ehhez jó sablonok vannak, magyar nyelvű, így azonnal érteni is fogod és használni is tudod az alap funkciókat
  • beállítunk egy Mailerlite vagy Listamester hírlevél feliratkozó űrlapot és megírjuk az első levelet hozzá, ez alapján fogod tudni folytatni
  • elindítjuk a facebook oldalad az első 5 poszt típussal, amit sablonként fogsz tudni használni képszerkesztéssel és szövegírással együtt
  • elindítjuk a fb csoportodat az alap beállításokkal és 5 témaindító poszttal, amitől egyfajta automatizmust és lendületet kap a csoport kevés admin jelenlétet igényelve
  • beállítjuk a Trustindex saját felületedet és létrehozzuk az első widgeteket amit be is ágyazunk az oldaladba
  • regisztrálunk valós időben egy időpontfoglaló rendszert és beállítjuk hozzá a bemutatkozó részt, a képeket és a szövegeket 3 szolgáltatásra - most a Minup esetén tudok segíteni
  • átnézzük tartalmilag az online felületeidet és kiragadva 5-10 korábbi posztot javaslatot teszek azok módosítására, hogy hatékonyabb legyen a tartalom  marketingedben
  • beállítjuk a választott rendelés automtizáló űrlapodat, összekötve bankkártyás fizetéssel - most a SalesForm és a Listamester megrendelő űrlap beállításban tudok segíteni  és ehhez kötődően a Barion regisztrációdban és integrációdban
  • ha szerzőként most tervezed az első könyved megjelentetését egy órában át tudjuk beszélni a szerzői könyvkiadás fontos lépéseit
  • ha már van könyved be tudunk állítani egy mini értékesítési kampányt a könyvednek látványkép létrehozással, beleolvasó rész készítéssel, melyet hírlevél feliratkozás után tudnak olvasni és ehhez egy levelet, melyben a teljes könyvet is megrendelhetik
  • ha most lépnél ki az online platformra saját videóval, valós idejű tesztelést tudunk végezni, ahol élőben beszélgetünk egymással, és elemezzük ennek a felvételét, illetve igény szerint online interjú formában kérdezlek, ami segít neked videó témákat összeállítani
  • a honlapodra kérheted 3 blog írását, mely a termékeid eladását segíti vagy a szolgáltatásaid bemutatását vagy a honlap működését, és technikai infó megosztásokat az olvasókkal, ugyanitt igény szerint az RSS feedet beállítjuk ha már van hírlevél rendszered, hogy legyenek automatikus blog kiküldések is
  • stb.

Választhatod a 4 hetes alap mentorprogramomat

Ezt akkor javaslom, ha átgondoltabban, miniprojektekre lebontva szeretnél haladni a weboldal vagy webshop készítésedben.

Hogyan zajlik a 4 hetes alap mentorprogramom? Nézzünk erre egy alap folyamatot:

  • megrendelés előtt a 15 perces ingyenes konzultációban felmérjük az igényedet
  • megrendelés után a kitűzött célt szem előtt tartva összeállítok egy haladási tervet többlépcsős bontásban, melyből tudsz választani, hogy az első négy hétben mivel foglalkozzunk
  • a 4 hét alatt 2x30 perces telefonos konzultációban elemezzük a haladást és megválaszolom a kérdéseidet
  • hetente 1 projektnapot tartunk, amikor a választott haladási lépésből egyet kidolgozunk és meg is csinálunk vagy úgy, hogy segítelek hogyan csináld, vagy úgy hogy rám bízod és később ez alapján magad is meg tudod csinálni az adott munkafázist
  • hetente 1x statisztikázunk, elemezzük a reakciókat, hetente 1x szöveg ellenőrzéseket végzünk, finomhangolunk
  • minden héten egy lépést megteszünk, és ezekből a miniprojektekből ismétlődő mini értékesítési folyamatokat generálunk, melyeket később önállóan is végig tudsz vinni
  • a mentorprogram célja eljutni A-ból B-be pontosan lekottázott lépésekkel, ami ad számodra egyfajta magabiztosságot és sikerélményt is
  • Ez a program 2024 augusztustól szünetel.

 

Hogyan tudod felvenni velem a kapcsolatot?

Az érdeklődésed elsősorban emailben várom (info@katiotletek.hu).
Ajánlom számodra az időpontfoglaló rendszeremet,
ahol rövid ingyenes konzultációt kérhetsz.
Telefonon előzetes egyeztetés után érhetsz el, így lesz hatékony a közös időnk.