Rólam

Kedves Látogató!

Megtisztelő, hogy érdeklődsz a tevékenységeim iránt.

Szabó Katalin egyéni vállalkozó vagyok, nyomdai előkészítés, könyvgyártás, online marketing a fő szakterületeim.

Nyomdai gyártás-előkészítőként abban segítelek, hogy a nyomdai gyártásra szánt anyagaid jó minőségben és jó áron tudjanak elkészülni.

Szakértőként támogatom a szerzői könyvkiadások megvalósulását ötlettől az értékesítésig.

Az online marketing megoldásaimmal a kezdő vállalkozókat mentorálással segítem abban, hogy megtalálják az online hangjukat.

Vállalkozóként gyakorlati gyors, egyszerű, hatékony segítséget nyújtok a hozzám fordulóknak.

Ajánlom a figyelmedbe a rövid ingyenes szakmai konzultációmat.

 

Szakmai konzultáció időpontfoglalás

A szakmai segítségemmel

– magabiztosabban fogsz eligazodni a nyomdai előkészítés, könyvgyártás, szerzői könyvkiadás területeken

– egyszerű, gyors módszereket sajátítasz el kezdőként az online marketingedhez.

 

Mottóm

"Csak figyelni kell és megtalálnak a fontos dolgok. Emberek akikkel találkoznom kell, feladatok, amiket el kell végeznem, helyszínek és időpontok a megfelelő pillanatban. Izgalmas és érdekes a világ!" Szabó Katalin

 

Hogyan lettem Katiötletek Nyomdai és Marketing Ötletgyár?

A Katiötletek Nyomdai és Marketing Ötletgyár elnevezést az ügyfeleimtől kaptam 
a vállalkozásom indulása után pár héttel, melyért nagyon hálás vagyok.
A blogjaimat nyomdai úton megvalósítható ötletekről írtam, ezeket gondolták tovább
az ügyfeleim és valósítottunk meg együtt egyedi termékeket.
A marketing ötleteimet inspirációnak szántam, de komplett
mentorprogrammá fejlődtek rövid idő alatt. Így lett kerek egész a vállalkozásom.

A könyvek iránti rajongásom töretlen

Látom magam kisgyermekként, amikor otthon katalogizálom a könyveket, amikor a helyi könytárban nem olvasok, hanem megszagolgatom, tapogatom őket és valami különös kíváncsiság indul el bennem. Igen, tudnak akartam hogyan készülnek, milyen anyagokból, milyen technológiával.

Nem is véletlen, hogy nyomdaipari szakközépiskolába jelentkeztem. 
Kéziszedő osztályban tanultam, imádtam az ólom betűkkel dolgozni, volt lehetőségem már muzeális értékű/korú linoszedő gépeken gyakorolni, ugyanakkor kiválasztottak arra, hogy betanulhatom az iskola első fényszedőgépének a használatát.

Valahol itt dőlt el a sorsom. Ma napig minden nyomdai termék gyártás-előkészítést imádok, mindet egy kicsit saját gyermekemnek tekintem, aminek a születésénél bábáskodhattam.

A könyvek ezek közül is kiemelkednek. Lehet puhatáblás, keménytláblás, bőrkötéses, arany élmetszett, dombornyomott, színes vagy fekete-fehér, burkolós vagy füles borítós, cérnafűzött vagy ragasztókötött, formára lehet hagyományos vagy négyzetes, akár minikönyv is, fekvő vagy álló formátum… 

A szerzői könyvkiadás különösen közel áll a szívemhez. Az első könyvvel hozzám fordulók tele vannak kérdésekkel, kételyekkel, aggodalmakkal, számtalan hogyan, mikor, mennyi kérdéssel, amit természetesen örömmel megválaszolok és én is visszakérdezek, érdekelnek a könyv születéstörténetek, az alkotás és az elengedés folyamata. Csodálom azokat, akik írnak. Különleges élményként idézik fel ennek a folyamatát.

 

Hogyan születnek a Katiötletek?

Az egyedi Katiötletek megszületését jellemzően
a Kati, nincs valami ötleted… 
kérdés indítja el.
A nyomdai ötletek mindig egy hagyományos nyomdai termék
továbbgondolásából születnek és válnak 100%-osan jó ötletté. 
Az online marketing ötleteket az emberek,
szakmák iránti örök kíváncsiságom indítja el.

Mitől lesz különleges egy Katiötletes nyomdai termék? 

A hagyományos nyomdai paramétereket újfajta tartalommal töltjük meg.

– A klasszikus Roll-up desing helyett óriási fotómontázst készítettünk a tánciskola részére.
– Kis összegű ballagási ajándékként egyedi matricával ellátott minicsokik készültek.
– Névjegy méretű termékből egyedi idézetes kártyacsomagokat gyártottunk.
– A Köszönöm minicsokijaimat továbbgondolva készültek csokiABC betűk.
– Az érettségiző osztályt különleges grafikával ellátott bögrével leptük meg, minden tanulónak saját készült a tablófotójával.
– A szórólap alapanyagot felhasználtuk egyedi csokibevonó szerkesztésre és nyomtatásra.
– Az oklevéltartó hengerbe különleges ajándék került szülinapra, pedagógusnapra, az elismerő oklevél mellett megtöltve a hengert köszönöm és neves minicsokikkal.
– Könyvjelző méretű termékből készült különleges vonalzó, memóriajáték, termék katalógus.
– A készülő regény mellé készítettünk nyomatlan belíves kis noteszeket  a könyv design borítója alapján ajándék terméknek.
– Rendezvény résztvevőinek  készítettünk tátika játék formájú nevezetességet bemutató szóróanyagot emlékül.
– Képeslap forma termékből egyedi színezők készültek.
… és még folytathatnám a sort.

Fordulj hozzám bizalommal, első alkalommal válaszd az ingyenes rövid konzultációmat!

Milyen egy Katiötletes online marketing konzultáció? 

A hozzám fordulók egyrészt azok a kezdő vállalkozók, akik most indítják a facebook/instagram felületeiket és ehhez kérnek segítséget, másrészt azok, akik már évek óta működtetik ezeket a felületeiket, de valamiért nagyon kevés az onnan érkező érdeklődőjük.

Az előbbi csoport a beállításokon kívül poszt kép és szöveg készítéshez vár segítséget, szeretnék érteni az alap fogalmakat és használni hatékonyan a szerkesztő felületeket. Nyitottak a gyors, gyakorlatias együttműködésre.

Az utóbbi csoport már nagyon szépen felépített kommunikációt folytat, tudatosan felépített oldalakkal, posztokkal, de elvesztette a motivációját, nincs ötlete még mit tehetne ki vagy szeretné, ha külsős szemmel véleményezném a felületeit, mert gond, hogy a rengeteg befektetett munka ellenére kevesen találják meg.

A két csoport között nagyon színes és széles a skála. 

Minden esetben egy rövid telefonos beszélgetéssel indulunk, a hozzám fordulók problémáját meghallgatom, megnézem az eddigi megoldásait és ezen a ponton bekapcsol a Katiötletek… Ma erre a trigger szót használják. Látom magam előtt az ügyfelem  útját, látom azt, hogy mit kellene módosítani, milyen információ hiányzik számára és ehhez milyen eszközök, megoldások szükségesek. Gyorsan egymásra hangolódunk, egyfajta KATAlizátorként működöm, a gyakorlati konzultációk idejére megszűnik a tér és az idő, közösen alkotunk, a cél, a végeredmény a kezdő vállalkozó online hangjának megtalálása:)

Nehéz ezt jól megfogalmazni, hogy mi történik ilyenkor, gyere, próbáld ki! Fordulj hozzám bizalommal, első alkalommal válaszd az ingyenes rövid konzultációmat!

Hogyan tudod felvenni velem a kapcsolatot?

Az érdeklődésed elsősorban emailben várom (info@katiotletek.hu).
Ajánlom számodra az időpontfoglaló rendszeremet,
ahol rövid ingyenes konzultációt kérhetsz.
Telefonon előzetes egyeztetés után érhetsz el, így lesz hatékony a közös időnk.

A Katiötletek vállalkozásom KATA adózási formában működik, ezért magánszemély számlázási adatokkal van lehetőséged rendelni tőlem.

Rendelhető termékeimből

A Katiötletek Nyomdai és Marketing Ötletgyár vállalkozásomban a fő tevékenységeim: nyomdai előkészítés, grafikai munkák, kispéldányszámos könyvgyártások, szerzői könyvkiadás szakmai tanácsadások, online marketing tanácsadások kezdők számára, weboldal és webshop tanácsadás. Webshop rendszerben is elérhetővé tettem néhány termék rendelést, de a megrendeléseim 98%-a egyedi munka,  melyek emailben megadott ajánlat szerint rendelhetők meg.

Referenciáimból

A vállalkozásomban végzett munkák nagy része láthatatlan, vagyis nem tehető ki referenciaként, vagy nem kézzelfogható szolgáltatás. Itt most olyan munkákat mutatok be a teljesség igénye nélkül, melyek a vállalkozásom közreműködésével készültek.

Kizárólag azokról a munkáimról kerülnek ki információk, melyekhez az ügyfelem a beleegyezését adta. Például nyomdai gyártás-előkészítőként nem írok konkrét munkákat, de még utalásokat sem, amikor nyomdai szakemberként grafikusok részére nyújtok szakmai segítséget abban, hogy a gyártási technológiához igazodva milyen módosításokat végezzenek el a kész terven. Nem írok arról, ha kész weboldalak átalakításában, vagy online felületek finomhangolásában vagy fb csoport aktivizálásban adminként segítem az ügyfeleimet. Ha az ügyfelem visszajelez publikus felületeken akkor is csak azt mutatom meg a blogjaimban, amit ő is szeretne.

Ilyen tekintetben a munkám nagyrésze láthatatlan, de így van ez jól. Üzleti titokként kezelek minden munkafázist, amit a háttérben végzünk az ügyfél munkáját segítve. Az ő döntése, hogy ezért nyilvánosan a posztjaiban megemlít-e, vagy ezek alapján ajánl-e másoknak is.