Katiötletek: A keménytáblás üres napló termékem mellé most akril filctollat választhatsz ajándékba.

Az időt akartam megzabolázni, jó döntés volt elindítanom az időpontfoglaló rendszeremet

Az időt akartam megzabolázni, jó döntés volt elindítanom az időpontfoglaló rendszeremet. Ebben a miniblogban erről olvashatsz.

 


A webshop termékeknél a megadott árak áfakulcs tekintetében alanyi adómentesek.

Keresés kulcsszavak szerint
időpontfoglaló
Az alábbi terméket ajánljuk még kiegészítőként
Részletek

Egy vállalkozó legyen elérhető, igen, 24 órában is. A telefont nem szabad kikapcsolni. Ha nem veszed fel a telefont és nem reagálsz, nem lesz munkád... Ilyen és ehhez hasonló impulzusok értek a vállalkozásom indításakor 2012-ben.

Teljesen rendben levőnek és fontosnak éreztem magam, hogy engem még szombaton ebéd főzés közben is felhívnak és még este 9-kor is tanácsokat adok telefonon... mert az ügyfél akkor ér rá...

Amikor nyomdákban dolgoztam ott is kb. ez volt a dolgozó/felénk az igény, az ügyfelet a lehető legjobban ki kell szolgálni...

 

A vállalkozásomban az első pillanattól tudtam, hogy ez sokáig így nem lesz fenntartható, mert így minden hívásnál kizökkenek a szerkesztésekből, gyártásokból, szerződés írásból, webshop készítésből.

 

Hoztam egy döntést és napi 8 órára korlátoztam az elérhetőségeimet, külön egyeztetésre változtattam ezen nagyon ritkán.

 

Ez még mindig nem volt elég, hiszen a munkaidőmet továbbra is nagyon sok hívást töredezte szét.

 

Egy időszakban emailes/űrlapos időpont egyeztetéshez kötöttem a hívásokat.

Megszámlálhatatlan kérdés érkezett felém és láttam, hogy mindegyiknél fontos lenne egy gyors telefonos egyeztetés.

 

Ekkor szántam rá egy napot és több időpontfoglaló renszert újra leteszteltem, másfél éve döntöttem is  és elindítottam a Salonic magyar nyelvű időpontfoglalómat.

A beállítása egyszerű volt, szinte azonnal el is kezdtem használni.

A honlapomra kiemelt helyre kitettem a linkjét és minden felületemen jeleztem, hogy elindult a 15 perces ingyenes szakmai konzultációm, melyre ezen a linken tudnak időpontot foglalni hozzám.

 

Mederbe tereltük az időt az időpontfoglaló rendszerem bevezetésével.

 

Az ügyfeleim és az új érdeklődők is nagyon örültek neki, így nem kellett több körös egyeztetés emailben, messengeren, hogy mikor lenne alkalmas mindkettőnknek egy időpont, amikor koncentráltan csak a feltett kérdéssel foglalkozunk.

 

Szeretem a win-win megoldásokat, ami mindenkinek jó.

Nekem jó volt, mert a google naptáram előre jelzi, hogy mikorra van tervezett, foglalt időpont hozzám. A saját programomat is ide írom be, így az ügyfeleim csak az ezen kívüli időpontokat tudják választani.

 

Igen, beírom azt is ha például konkrét határidős munkám van vagy magán programom, így senkinek sem kellemetlen és nem kell magyarázkodni, hogy ki-kit éppen zavar-e.

 

Az időpontfoglalót beágyaztam a honlapomba, ITT meg tudod nézni, hogy akár különálló honlapként is hogy néz ki, ha használni szeretnéd.

A 15 perces ingyenes konzultációmat ÍGY is elérhetővé tettem, ahol egyből napot és órát lehet választani. Volt pár új érdeklődőm, akik jelezték hogy számukra kicsit nehézkes hogy több kattintásra jutnak csak el a dátum választásig, ezért fontosnak tartottam, hogy számukra is megoldást kínáljak ezzel.

A munkatárs fülön meg tudtok néhány ügyfél visszajelzést is nézni, ez a funkció előfizetős csomagban érhető el.

 

Kíváncsi vagyok, hogy Ti használtok-e vállalkozóként időpontfoglaló rendszert és kíváncsi vagyok hogy érdeklődőként Ti szívesen foglaltok-e így vállalkozókhoz időpontot?

 

 

 


 


Szabó Katalin  ev. Katiötletek Nyomdai és Marketing Ötletgyár  "A pótolhatatlan láncszem az elképzelésed és a megvalósítás között." 
Nyomdai előkészítés | Könyvgyártás | Online marketing  Szakmai konzultáció  Hírlevél