Nem szegte a kedvem, hogy nem fizették ki a több órás szerkesztési munkámat

Ajánld az oldalamat másoknak is. Kattints a megosztás gombra.
Share
Free-Photos / Pixabay

Így jártam. Napokig őrlődtem rajta. Nem értettem.

Hibáztam. Megkérdeztem másokat, hogy ők ilyen esetben mit tennének, egyáltalán mi a gyakorlat náluk a megrendelőkkel kapcsolatban.

A legtöbben azt a választ adták egy zárt fb csoportban, hogy ők kizárólag előleg befizetése után kezdik meg egy munka nyomdai szerkesztését, addig egy “tollvonást” sem tesznek. 

A vállalkozásom kezdete óta nálam alap, hogy a szerkesztések, nyomdai előkészítések árát csak akkor kérem kifizetni, ha megtörtént a jóváhagyás, addig még számtalan módosításra van lehetőség, természetesen az előre egyeztetett szerkesztési díjon belül. Vajon kell-e ezen a bevált gyakorlaton változtatnom? Vajon az üzleti életben van bizalom az ügyfél iránt? Naná, hogy van, anélkül nem tudnánk együttműködni.

Ha úgy érzitek, hogy ehhez a témához szeretnétek hozzászólni, ezen a linken megtehetitek: kattints ide a hozzászóláshoz….

 

Úgy tűnik, hogy csak én állok itt értetlenül, de az I Love Nyomda oldalamon feltett kérdésre is érdekes válaszok érkeztek, nézd csak meg a hozzászólásokat….. 

 

Megértem őket is, és bizony ez az eset elgondolkoztatott engem is.

Vajon mit tettem rosszul, amiért a többkörös levelezés, szerkesztés végén a jóváhagyásra elküldött állományt már nem hagyták jóvá és nem is szándékoznak kifizetni?

Álljak a sarkamra és verjem nagydobra és csakazértis számlázzam ki? Nos, egy óriási hibát elkövettem. A megadott szerkesztési árajánlatot elfogadták, megkaptam az anyagokat is a nyomdai előkészítéshez, de hiába kértem minden emailben, hogy adják meg a számlázási adatokat, valamiért ezt sosem kaptam meg.

Nos, nagyot hibáztam, hogy erre a jelre nem figyeltem.

Nos, ennyit a kesergésről…

Erre a levelemre  már természetesen választ sem kaptam, így bátran idézek belőle. Tekintsétek ezt ígéretnek is, hiszen úgy döntöttem, hogy egyelőre nem változtatok a több éves bevált gyakorlatomon a szerkesztési díjak kifizetése tekintetében:

“Nem sajnálom, hogy dolgoztam a könyveden, mert így a segítségemmel meg tudtad oldani a szkennelést és a megrendelésed szerint elfogadható nyomdai állományt tudtam szerkeszteni.

 
Sok kört futottunk a könyvvel és bízom benne, hogy olyan döntésre jutsz, amit a lelkiismereted diktál.
Nyitott vagyok a további együttműködésre és vallom továbbra is, hogy az ügyfél kívánsága szent és sérthetetlen és továbbra is arra törekszem a munkám során, hogy a legmegfelelőbb állományokat készítsem elő és adjam le gyártásra. Ha több száz ügyfelem elégedett volt a munkámmal, akkor biztos vagyok benne, hogy veled is megtaláljuk  a közös hangot.
 
Fontos, hogy mindketten elégedettek legyünk a könyvvel és megoldjuk az előkészítés és gyártás közben felmerülő problémákat.”
 
<